God Morgon!

God Morgon mina vänner!
Sitter här och kikar på Vakna med the voice lite, känner mej faktiskt fruktansvärt utvilad idag kors i taket!
Medicinen gjorde susen har fått sovit bra inatt så nu är man fit for fight;)

Ska passa på att hinna tvätta en maskin och ta en dusch innan jag ska in till östhammar en sväng för att kika förbi banken och sedan vidare ut till söderby för att ha en mys dag med min fina vän, tänkte skämma bort henne lite extra idag!

Juste måste bara visa denna skönhet som nu med hjälp av en vän äntligen ska bli min , hoppas verkligen att de blir bra me storlek och passform och så vidare... skulle vara så tråkigt om den inte gjorde de då jag känner att ett par shyssta solbrillor och espadrillos blir pricken över i:t,då skulle jag känna mej som en hot mama ;)

Puss&Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar