Vad händer?

Skaplig chock jag fíck när jag vaknade efter min powernap?
Jag gick upp halv 7 släppte ut hundarna käkade frukost med Jonathan som vanligt,då var det BAR mark.
Halv 10 när jag vaknade efter att jag somnat om på soffan trodde jag fan
att jag fortf sov, snö snö överallt?!
Aj aj inte vad jag behövde, det lilla ljuset som jag fick av det så kallade vårvädret gav så mycket energi och det behövdes verkligen om man säger så...

Har precis käkat lite lunch med mina systrar som är här ute och fixar lite med hästarna, skönt att slippa det sånna här dagar.

Ska börja göra mig i ordning för att åka in till barnmorskan snart, usch är faktiskt lite nojjig för hur det ska gå.
Jag borde väll inte jobba egentligen och just nu kan jag nog säga att ja inte skulle orka heller men jag tänker ju inte låtsas att man blir rik av att vara sjukskriven, är lite orolig för hur de ska gå ihop sej..
Lite dålig tajming i och med att Jonathan pluggar just nu med, men men de löser sig alltid.
Det viktigaste är ju faktiskt att lille prins mår bra!

Vi vill ha vår och mysa såhär i solen, inte snö!





PussKram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar