Att jag inte skrivit nu på ett par dagar har med att göra att våran dator fått ett eget liv helt plötsligt, så jäkla skumt...
Tangentbordet bara slutar fungera och så är det så ett par dagar, spelar ingen roll vad man gör och sen hipp happ en dag så funkar de igen.
Bra skumt, och jag lovar er man skriver inte ett blogg inlägg med ''skärmtangentbordet'' vilket innebär att man måste klicka med musen på varje bokstav:P

Jag är ju då fortf. sjuk och börjar bli så jävla less så de är helt sinnessjukt, har knappt sovit inatt igen hostar nästan till jag spyr..
Vaknar imorse ingen röst igen svårt att andas, you name it!
Kan ingen bara ge mej nån mirakel medicin!?!
Drack te med honung i för det ska ju tydligen vara bra , smakar fan skit men vad gör man inte?
Just nu hade ja fan gjort vad som helst...

Går in i v29 idag :) !
Kommer kännas hur bra som helst nästa vecka när det är v30 då känns det som mycket närmre, fast ja ändå så långt bort.

Träffade Emy igår, var hur mysigt som helst har verkligen saknat denna donna!
Vi lunchade på Adas och tog en lugn promenad i solen, så himla skönt med sina gammla vänner som man har haft i så många år man kan bara bubbla på om allting.
Hon hade även plockat ihop lite bebis kläder från Adrian som jag fick, tack och bock för dem!
Börjar fyllas upp här hemma nu :)

Dags att göra lite nytta...

Puss&Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar