BAD NEWS!

Usch har inga bra nyheter...
Åkte ju till jobbet som planerat men kände mig så fruktansvärt hänging och hade jätte ont i bröstet, ringde barnmorskan som ordnade tid till mig på akuten.
Träffade en jätte gullig läkare som tog massa prover och lyssnade och så och det visade sig att jag har början till lunginflamation, vilket innebär att den inte riktigt brutit ut än...
Så med tanke på att jag är relativt långt gången i graviditeten så vill de inte ge pencilin när den inte brutit ut fullt så min medicin blev sjukskrivning i 2veckor och dispans att använda nässpray i 10dagar.
Suck!
Det går ju så jävla bra för mej just nu!

Juste barnmorskan hade även pratat med dem i uppsala och datumet för prinsen att komma ut får kvarstå som den 8juni,
hade verkligen behövt ett glatt besked där men nej inte de heller.

Så nu kommer jag ligga i soffan närmaste dagarna och bara tycka jävligt synd om mej själv, så de så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar