Barnmorske besöket

Sitter och väntar på att Jonathan ska komma hem så tänkte snabb uppdatera hur de gick hos barnmorskan...
Magen hade växt 3cm sen förra mätningen som var för 3veckor sedan så det var bra han växer i den takten han ska, blodtrycket är fort lite högt men ligger under gränsen 135/85.
Och prinsens hjärtslag slog precis som de brukar:)
Va lite komiskt för när barnmorskan sprang iväg och skulle få tag på en läkare och kolla tid till mej så fick jag ligga och vila och precis innan hade jag sagt att ja varit lite orolig för det är inte alls så fart som det brukar vara i magen , har knappt kännt nått alls på 2dagar...
Men där fick jag, när jag låg där och vilade var det som om han hade hört mig för dra mej baklänges vilken fart de blev, Barnmorskan sa de när hon kom in och såg hur han levde runt de va som om han ville säga :
- Mamma oroa dej inte ja mår bra! haha

Men fick ialla fall en tid hos läkaren på Onsdag igen så får ja se vad de säger då , om jag kan få jobba lite eller om de blir fortsatt sjukskrivning...

Nej nu tycker jag min man kan komma hem, är så sjukt sugen på dagens middag som står å väntar.
Pitabröd med sallad ost skinka å dressing! MUMS!

Puss&Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar