Bättrings vägen

Idag är det faktiskt lite bättre, hostar lite mindre och näsan rinner inte lika mycket men rösten var helt borta imorse istället...
Tog ett par timmar innan det rosslade till och rösten återkom,
men hörrni det låter sisådär kan man säga:P
Får ta i från tårna för att få fram det jag vill säga.

Så nu passade jag på när jag kände mej lite bättre å klädde på mig och tog på mig lite smink för att se ut som en människa, jag åkte in till östhammar för att sätta in lite pengar på banken och köpa motorolja till min man...
Sånna dära saker som lixom inte görs av sig själv, även fast man inte mår sådär 100.

Passade då även på att träffa en gammal kompis jag inte träffat på 1½år eller så, trevligt värre.

Jag och bebis går in i v 27 nu imorgon så tänkte bjuda på en liten bild serie för att visa hur snabbt det går och hur mycket han växer nu :)
Bilderna är från 22+5,24+3 & 27+0





Puss&Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar