Hel omvändning!

Igår när allt känndes som värst och jag var nere på botten bestämmde jag mej att nu jävlar får de vara bra!

Jag pratade med läkaren idag som skulle skriva ut lite medicin till mig så nu jävlar ska jag bli frisk, ska få prova börja jobba på måndag!:) Underbart!

Ringde försäkringskassan som är allmänt jävla efterblivna i huvudet så ja kommer inte få några pengar av dem förrän om 30 dagar så tack gode gud för att jag har världens bästa morfar som lånar ut de pengarna till mej tills dess!

Har fått nytt perspektiv på livet från igår då jag fick ett mycket sorgligt besked av en sådan fruktansvärt fin människa som jag tycker om så himla mycket och som är värd de absolut bästa!
Då kände jag att jag har fan ingenting att gnälla över, så nu gäller det att ta tag i saker å ting istället.

Är så lycklig över att jag har det liv jag har, min fina fina Jonathan och prinsen som snart är här!<3 Det gäller att ta vara på det här nu, å dej ska jag verkligen! Mina gosrumpor har varit trötta idag så var tvungen att fota dem, alla har sin egen sovstil :P






Ta hand om er!!!

Puss&Kram

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att höra!
    Hoppas medicinen hjälper! Jag finns alltid för dig och Jonathan och även lilla prinsen i magen! KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vet vi och det betyder jätte mycket! <3

      Radera