Riktig seg dag ...

Idag har de då inte blivit nått gjort kan ja tala om, har kännt mig riktigt risig...
Gick upp imorse med Jonathan och käka frukost sen somnade jag om på soffan till 9, gick ut och gav de två hästarna inne hö och sen kom morfar en sväng och fixade lite grejer och direkt när han åkt så somnade jag på soffan igen.
Sov ett par timmar till plockade lite i köket, lilla syster kom och fixade med hästarna och sedan dess har jag suttit här.

Känns inte alls kul att vara såhär lojj, det värsta är ju att rösten total sviker mej nu med så varken när morfar eller mimmi varit här ute får ja ur mej mycket.
Får ta i från tårna men de e då inte mycket till ljud som kommer fram ändå, är värsta terapin det här för mig jag som pratar jämt har inge val utan måste vara tyst :P

Ska och börja med maten nu så den är klar när Jonathan kommer hem, sen blir de att åka och hämta en höbal till pollisarna innan man intar soffläge igen.
Hoppas att ja känner mej lite piggare imorgon så att jag kan göra något vettigt ialla fall, har jag tur så kanske Hanna skulle komma ut med lunch till mej :) Men då får vi ju verkligen hoppas att jag kan prata lite!

Nått glatt är ju ialla fall att när ja är såhär hänging och mest ligger så är det riktig full rulle i magen på knoddas, idag hade han en sådan där riktigt puff period så att man ser utanpå hela magen vad han håller på med.
Obehagligt undrar folk? Kanske lite i början men nu är man så van att det bara känns helt underbart! Är ett uppvaknande att det faktiskt ligger en liten minime där inne♥

Ta hand om er!
Puss&Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar