Tillbaka till vardagen

Imorgon återgår jag till verkligheten igen, känns sisådär måste jag säga...
Fattar inte vad de här är för monster influensa, har fortförande hosta rösten försvinner rinnande näsa och fick även lite ont i halsen igår.
Men men det skiter vi i och rycker upp oss för imorgon är det måndag och dags att återgå till jobbet igen, ska bli super kul att träffa alla igen och jag hoppas verkligen att jag orkar kämpa på.
Finns lixom inget att välja på då man varit hemma en hel veckan, fruktansvärt frustrerade att de trots det inte blivit bra!

Pappsen kom ju upp i fredags kväll och åkte hem idag, har varit lungt med tanke på hur hälsan varit.
Tog oss en liten sväng till östhammar och promenerade och tog en fika i lördags,annars har vi bara varit hemma och slappat.

Jag och Jonathan lyxade till det med lite pizza idag och nu ligger hjärtat
i soffan och sussar medans jag kikar lite Bigbrother.

Imorgon är det besök till barnmorskan igen, hoppas att värderna ligger fortsatt bra, tiden bara rusar iväg nu....
När jag och Jonathan satt i bilen påväg till östhammar för att hämta pizzan så pratade vi lite om allt möjligt och kom fram till att herre jävlar det är mars redan?
Kommer bara säga POFF så är våran lillprins här!!!
Mammma&Pappa längtar efter dej <3

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar