Dålig uppdatering ..

Nu har det varit lite dåligt skrivet igen, MEN jag kan faktiskt skylla på att jag mår som en påse skit!
Usch ja idag är faktiskt en sådan där gnäll dag, jag har fan varit sjuk i 5veckor nu helt stört...
Det som jag tycker är det värsta måste vara att nu är jag inne på andra veckan sjukskrivning, och precis när man ser ljuset och känner sej på bättringsvägen så är man tillbaka på ruta ett dagen efter å känner sej ännu sämmre.
Undrar hur lång tid det här ska ta...

Sen blir jag ju lite extra less när rösten fortf. försvinner, jag kan inte svara när nån ringer och jag kan inte ringa viktiga samtal som jag skulle behöva.
BLÄÄÄ!

Jaja har ialla fall kommit in i vecka 28 nu och det är riktig fart där inne, han sparkar som aldrig förr!
Igår låg jag och Jonathan och kikade på tv:n och efter en stund så bad jag honom kika på min mage då man såg hur han buffade, Jonathans reaktion var fan va läskigt:P haha
Men jag kan förstå honom ibland undrar man ju om han tänker ta sig ut igenom magen istället.
Ska ialla fall försöka gå på mammagruppen imorgon, har ju missat 2ggr nu men samtidigt så är det ju värdelöst att åka dit om man inte har någon röst så vi får väll se hur dagen imorgon ser ut.

Bjuder på v 28 bilden.



Puss&Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar