Hörre ni ni ?

Nu mina vänner kommer det som jag har väntat på att få skriva....
Jag mår bättre! It's trueeeee!

Hostan är ¨bara¨ torrhosta, rösten fanns imorse absolut inte som den borde vara men ändå man får vara glad för de lilla och den fanns ju faktiskt där!
Måste nog tacka chefen på att hon insisterade på att jag skulle vara hemma hela veckan för det vette tusan om de hade gått åt rätt håll om ja jobbat hela veckan.

Så idag måste jag faktiskt köra en genom körning på huset för i helgen kommer nämligen pappsen hit :)
Plus att hovalgaren kommer idag och kikar på lille Toy som fortf är halt, har är bättre men fortf tillräckligt dålig för att han måste stå inne stackarn.

Men en sak måste ju ni faktiskt skärpa er med;)
Jag ser ju att ni läser men ni är för jävla dåliga på att kommentera?
Skärpning skärpning nu...

Mina Bebisar!



Puss&Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar