Monday

Måndag måndag måndag, undra vad denna dag har att erbjuda?
Har ialla fall bestämmt mig för att inte belasta halsen idag så det blir till att vara tyst ända till att jonathan kommer hem, se om de blir nå bättre.

Helgen har varit både upp och ner kan man säga, i Lördags jobbade jag och Jonathan i trädgården. Eller ja han jobbade väll mest och jag sa va som behövdes klippas bort,vi gav oss nämligen på äppelträden.
Det blev ialla fall super fina!
Kvällen spenderades ensam framför gladiatorerna samtidigt som ja gav mej själv lite nagelvård, var verkligen på tiden!
Var lika bra att passa på då Tony & Jonathan gav sig på att elda upp allt som hade sågats ner.

Söndag stack Jonathan iväg och körde lite cross och jag åkte oväg och hämtade lite mer hö till pollarna, tog en dusch när jag kom hem och när jag stod där kände jag mig jätte konstig?
Gick ur duschen och lag mig på soffan kände mig helt slut så kikade febern och jovisst den hade kommit tillbaka, somnade nästan direkt och vaknade inte förrän Jonathan kom hem strax efter 4.
Skulle vara på kalas och fira lillasyster som fyllt år i veckan vid 6 så de var bara att börja göra sig i ordning, när vi varit där och skulle åka hem strax efter 8 då kom the big break down...
Pågrund av nån egentligen skit töntig grej så börjar jag stört tjuta, jag bara grinade å grinade å grinade ungefär hela vägen hem till Jonathans föräldrar.
Jag vet skit töntigt men jag är så jävla trött på att vara sjuk, det bryter ner hela min kropp känns de som bit för bit...
Med den här veckan blir det 7:e veckan ?!?
Det är helt sjukt och de verkar ju inte bli bättre, det gör mig så himla ledsen!
Jag vill orka göra saker, jag vill jobba, orkar göra massa kul med våra vänner, med hästarna, med allt, men istället orkar jag ingenting :'(

Snälla snälla låt mej bara bli frisk!


Från våran mysiga ute dag!


Puss&Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar