Domen är lagd ...

Yes mina vänner det gick väll lite som förväntat hos läkaren igår,
infektionen hade ju tydligen blivit värre till och med då sänkan hade gått upp med 2.
Så fortsatt sjukskrivning under obestämd tid då hon skall ringa mig 1gång i veckan, känns sådär.
Jag vill självklart bli frisk!
MEN jag är ju skit trött på att bara vara hemma och tänka på att de inte blir nå pengar här inte, lite fel tajming de är ju liksom nu innan bebben kommer som man ville tjäna å spara men det blir aldrig som man tänkt sig!

Ska in till Östhammar en sväng idag och ta han om Lilla Linn en liten stund då hon är sjuk och Jenny måste upp å ta första sprutorna på Victor,
usch å fy å blä när jag måste göra de på våran lilla skrutt.
Måste vara hjärtskärande att själv veta vad som ska hända och de små har ingen aning och helt plötsligt gör de jätte jätte ont på stackarna,
känns som att de är Jonathan som kommer få fixa sånna saker.
Tror att jag kommer vara en riktigt mes, börja gråta själv eller nått:P

Igår igen så var det en person som ja träffade som frågade hur långt jag hade kvar , jag svarade och fick reaktionen :
-Oj! är du säker på att det inte är fler?!
Jag blir som lite less eller ja hur jag nu ska förklara de, visst magen är stor men inte så stor ju ?
Eller?
Inte vet jag , jag följer ju kurvan å så men den är ju väldigt ''putig'' med tanke på att ja har livmodern långt fram och han ligger liksom så nära huden han bara kan...
MEN att jag reagerade som jag gjorde kanske var för att jag förrengång skull hade en bra dag igår då jag kände mig ovanligt smidig;)
Ja men jag menar raka benen som brukar kännas som världens svåraste grej annars kändes liksom rätt lätt igår...
Överreagerar? Ja kanske men man är väll extra känslig helt enkelt.

Så bara för att kommer en magbild, då jag imorgon går in i vecka 30 !:) WOHOOO!


Puss&Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar