Tillbaka efter blogg ledigt

Nu är jag tillbaka!
Tog mig lite blogg ledigt ett tag som ni säkert märkt, jag var så fruktansvärt trött på att vara sjuk och när jag nu sen började jobba så var det precis det ja orkade göra.
Jobbade åt och sov, därav att bloggen blivit lidande.
Men nu mår jag ÄNTLIGEN bättre!
Efter 10veckors sjukdom så ser jag nu förbättringar, rösten blir bättre och bättre orken har kommmit tillbaka så jag känner mig frisk som en nötkärna faktiskt. Vilket folk tycker är konstigt eftersom ja fortf låter lite som en kråka men jämnfört med hur ja mått så, då är ja jävligt frisk nu!

Nu har tiden börjat gå super fort känner jag, har passerat v 33 nu och går om 2dagar in i v34:)
Herregud! V 34!!!
Nu är det inte långt kvar till vi får träffa våran prins!<3 Men i och med att de också närmar sig så börjar ju kroppen bli tung, har svullnat rätt bra. Ansiktet ser ut som en jävla badboll och fingrarna som prinskorvar hahaha, great! Sånt man får stå ut med och förhoppningsvis blir av med direkt när han kommit ut, något man däremot lär få jobba med är kilona... Fick lite panik när ja ställde mig på vågen och det visade att jag hade gått upp 8½ kg, MEN till min förvåning var det absolut inget konstigt utan helt normalt! Men det känns ju bra konstigt med så mycket plus på vågen, fast om jag tänker efter så bebis väger ju snart 2,5 kg sen är det moderkaka vatten å massa anant gojs så då kändes deet helt okej :) Var till barnmorskan igår igen går ju varje vecka nu ett tag igen då jag fick åka in en repa till uppsala igen för ett par veckor sedan, då var trycket alldeles för högt och hade äggvita. Men nu när jag gått 1gång i veckan har de blivit bättre å bättre igen så igår kändes det super då trycket gått ner på normal nivå vilket de inte legat på jätte länge och nollade allt annat så det var riktigt skönt! Nästa vecka skall vi kolla med UL hur prinsen ligger, hon försökte känna igår men då magen är helt stenhård så lyckades vi inte få nå svar på de så får hålla mig en vecka för att se om han är start klart ;) Kastar in en bild på magen i v 33 så länge!


Puss&Kram

1 kommentar: