Gårdagen

Gårdagen blev en mycket bra dag måste jag säga, startade dagen hos Barnmorskan klockan 9.
Blodtrycket var lite på gränsen nu igen(vilket jag inte förstår då jag legat hemma en vecka?) , men sen har vi ju de faktum att vi inte får ordning på när lillprinsen ska komma ut:P
Det låter knasigt jsg vet men såhär är det, dem i uppsala har skrivit i att jag ska ha 8juni MEN enligt mätningarna av bebis så är jag gången så långt att jag skulle ha 28Maj.
Min barnmorska och jag luskar för fullt i detta och nu skulle hon ringa och greja till dem, men hon tror att det är den 28 maj!
Isånna fall så säger jag bara thank you;) haha då blir de helt plötsligt 2veckor mindre att vänta!
Men som sagt svaret kommer nästa måndag då jag ska dit igen , spänningen är olidlig....

Komma tillbaks till jobbet var jätte roligt, men herregud vad de känns att jag inte ät riktigt kry än...
Tyvärr så var de ju inte bättre imorse snarare åt de andra hållet, rösten helt borta och jag hade/har jätte problem att andas.
Känns som om jag kanske borde ringa sjukan,fast hur ringer man sjukan utan röst? Tänk på den ni ...

Måste ta en snabb dusch innan jobb nu så det ser ut som om ja lever, hardwork att få till det idag kan jag lova =(




Ha en bra dag!
Puss&Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar