Sämmre än sämst!

Jag förstår inte att jag aldrig blir bättre?
Det blir fan bara sämmre, feber jätte hosta och nu är rösten nästan helt borta...
Om jag får fram någonting så låter jag som Bengt 74, stor rökare :(

Så här sitter jag i soffan under täcket och tycker allmänt synd om mig själv, pratade med chefen nyss(försökte få fram någonting) som beordrade mig att ja skulle vara hemma resten av veckan.
Kanske lika bra så att man blir frisk någon gång.

Blev ingen mammagrupp då idag heller, kunde inte ens ringa och säga att jag inte kunde komma med tanke på att rösten lyser med sin frånvaro.
Men skrev iväg ett sms till Linnea som också går på gruppen som skulle meddela från mig att jag är hemma och är sjuk...

Är tur att jag har mina gosloppor till hundar som sympati hänger i soffan, nästan som om dem också skulle vara sjuka:P

Och lilleman i magen då, men där kan man inte säga att han har någon sympati och är lite lugn inte.
Filmade med mobilen nyss, om de är möjligt så sparkar han och lever runt mer än vanligt.
Riktigt häftigt när det syns utanpå:)


Puss&Kram♥

3 kommentarer:

  1. Krya på dig gumman ! Förresten, vilket hus bor ni i ??/Lotta S

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja du hur ska jag förklara de, andra huset på vänster sidan efter strämsbro skylten, ett rött en bit in på en grusväg. kram

    SvaraRadera
  3. jag hittar nog dit någon dag ! :)

    SvaraRadera