Sovmorgon

Man ska aldrig säga för mycket ni mina vänner, skrev ju lite om min nya vana att gå upp tidigt fast än jag inte behöver.
Imorse var ja så fruktansvärt trött at ja inte ens vaknade när Jonathan åkte, vaknad istället 20över8 och fick lite små panik å tyckte att jag hade sovit super länge.
Men men börjar inte jobba förrän halv 1 idag så kroppen tyckte väll att ja behövde de och det var faktiskt super skönt!

Igår hade ja en ganska bra dag var det gäller foglossningen, funkade bra hela dagen på jobbet tills jag kom hem å lagade mat då small de till sådär skönt :P Men natten har varit bra och det känns helt okej idag med.

Åkte och fikade hemma hos Jonathans bror med familj igår med, jätte trevligt som vanligt. Så kul att se Jontahan hur han verkligen lyser upp och mår så himla bra när han får sitta och snacka lite skit i ett par timmar med ''brollan''.

Idag är det jobb i några timmar innan det är dags för att åka hem till mamma och försöka få nån bukt på hennes hår, brukar ofta ta sin tid å ja ett par färgningar;)

Förresten kommentera gärna när ni är inne & läser

Puss&Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar