Efterlängtat möte!

Friday oh Friday , Fredag kvällarna är helt underbara måste jag säga för efter en händelserik och relativt slitig vecka så är det inte mycket som känns så bra som en fredag kväll.

Åkte efter jobbet oanmäld till min underbara gudson och finaste vän,
kännde att det verkligen var dags!
Var jätte länge sen vi träffades nu så det är lite skämms på oss faktiskt!
Slutade i mysig taco kväll på ringvägen med hela familjen Scott/Bergqvist,
hade saknat våra kära vapendragare.

Måste även erkänna att jag har super skuldkänslor över att jag skrev att Toysen är en dum polle, när han står inne i stallet ser ledsen ut och har ont så gör de lite ont i hjärtat faktiskt.
Men han slipper stå själv ialla fall byter ut stallkompis dag för dag och imorgon kommer hovslagaren hit och ska kika på skrutten, misstänkt hovböld.

Lägger upp en bild på min ögonsten,stora killen som blir 1år om en vecka!

Puss&Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar