Var tar all tid vägen ?

Herregud måndag igen ? Jag som skulle skriva ordentligt i helgen för då har man tid, eller?
Det blir liksom aldrig som man tänkt sig, helgen har ju varit händelserik ialla fall... Förbannade kyla säger jag,-10 är okej men INTE när de börjar bli -20 de e ju skita kallt!
Vårat vatten har hunnit frysit vi har haft 13 grader inne, ja du behöver ja skriva mer?

Fredagen lyxade jag till det lite efter jag hade skrivit mitt korta inlägg så då färgade ja håret å sen lag mig i badet med inpackning å bara mös, hoppade i säng å somnade innan 22 tror ja.

Lördag så fick vi ju som sagt hålla på med allt skit som kylan hade fört med sej , sen kom min fina Jennson hit och kikade på melodifestivalen med oss :) egentligen sappade vi mellan de å gladiatorerna då minst hälften av låtarna är skit!

Igår hade jag och min älskling mys dag, han åkte iväg en sväng med Tony å ''pimplade'' vet inte riktigt hur de gick men men...
Sen åkte vi och köpte lite plockmat såsom vitlöksbröd kyckling potatissallad å så och hade mys framför tv:n :)

Juste har förresten dealat till mig en shysst deal med jonathans syster om spjälsängen, nu tänker ni säkert vadå spjälsängen ?
Såhär var det, fick köpa en jätte fin spjälsäng billigt men den var trälackad och inte vit. Så mitt projekt skulle bli att slipa och måla om den, har gått sådär kan man säga... hatar att slipa! Hahah
Men nu ialla fall så har Jonathans syrra och jag lagt upp en plan med att om hon slipar och målar sängen så skall jag klippa henne 3 gånger.
Perfekt!

Är ledig idag med, har tagit ut en semester dag då jag jobbar kort dag i dag och skulle vara hos barnmorskan klockan 14 så det hade knappt blivit nå jobb alls så passade då på att vara lite ledig.
Ska ta lite prover angående att jag haft så mycket huvudvärk och sedan prata lite om foglossningen om jag kan få någe hjälp med det.

Puss&Kram♥

Vill ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar