Helt slut ...

Snacka om sjuk, usch och fy och blä kan man säga!
Hostar upp lungorna, snorar som aldrig förr och som pricken över i:t så har jag knappt någon röst alls...
Har legat på soffan och vilat tills nu men känns som om det är dags att göra något viktigt fasten orken lyser med sin frånvaro, borde städa & åka och stor handla vilket känns dödsdömt idag :/

Barnmorske besöket igår gick bra, magen följer kurvan och mitt lilla hjärta där inne visade upp sin vilda sida igen och sparkade hej vilt på henne när hon skulle kolla hjärtljuden:)
Så himla häftig känsla nu när han verkligen inte vill ligga still någonting alls, hela dagarna är det fotbolls match där inne.
Det enda är väll att om de nu är möjligt så längtar vi ännu mera efter dej nu när du verkligen vill visa att du finns!

Älskling och jag satte ihop lill prinsens säng igår med, helt otroligt vad mysigt det kunde vara att skruva säng;)

Nu ska jag hälla i mig yttligare ett par liter asa surt citronvatten så jag får i mej massa c-vitaminer å blir frisk någon gång!!!

Puss&Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar