Shame on me!

Jag vet jag vet, icke okej att inte skriva på såhär länge...
Helt ärligt så vet ja inte riktigt va som skett de här dagarna,
jag är fruktansvärt jävla dyngsjuk och har varit i nu fan två veckor.
Men idag är det värre än någonsin då även halsen gör ont,
måste ta upp med barnmorskan idag om alla mina sammandragningar nu när ja ska dit på rutinkoll idag.
Vet inte om det har och göra med att jag hostar så mycket men nu i 2dagar så har dom kommit ofta dag som natt och gör fruktansvärt ont,
känns som värsta jävla sendraget i äggledarna typ.

Men nått som är helt underbart nu och som gör att jag längtar efter min prins mer än någonsin är att han har blivit helvild,
så fort jag sätter mig/lägger mig ner så sätter fotbolls matchen där inne igång.
Och det är inte nådigt kan jag lova nu både syns fossingen genom magen och han sparkar hej vilt på den som har sin hand på magen,
allt blir som mer verkligt:)

Men något jag har svårt att förstå och nog inte heller kommer förstå är hur han ska få plats?
Är typ 13½ veckor kvar och det är ju typ skita trångt & spänner som tusan redan nu...
Hur ska detta sluta? Spricka mitt itur?

Puss&Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar