Äntligen!

Idag får jag jobba min eftermiddag mina vänner!
Men tro inte att allt var bra för de såklart, när jag var hos BM igår så fick jag som vanligt ligga och vila först för att få ner trycket.
När jag legat ca 20 min så kommer min barnmorska in och tar trycket, ja märker direkt att de inte är helt okej eftersom hon tar de 2ggr vilket inte brukar vara ett gott tecken.
Övertrycket som jag hade jätte högt förr hade nu gått ner till en helt okej nivå men vad är de då istället? Jo visst då har undertrycket som innan varit bra hela tiden stigit...
Och det är ju tydligen värre att ha högt undertryck än övertryck så nu ska jag dit igen på måndag och har de inte gått åt rätt håll pratar hon om doktorer sjukskrivning, inte enligt min plan tänker jag.
Har helt seriöst varken tid lust eller råd att vara sjukskriven, men som jag sagt nån gång innnan måste komma ihåg att jag inte längre har bara mig själv att tänka på utan även min lilla prins i magen.

Juste var ju mamma grupp igår med ja, blev inte riktigt lika ''avslappnad'' stämning idag men de kan ju iochförsej ha att göra med att vi var många fler igår hela 9st istället för 3;)
Blir nog bra tillslut det med, bara alla lär känna varandra och blir mer bekväma.

Men men får ialla fall jobba idag och imorgon, men innan jag ska till jobbet idag ska jag in till Karin Gustav och Livia och hälsa deras nya tillskott Ivar välkommen till världen.
Mycket mysigt att få snussa lite bebis!

Nu dags att göra sig i ordníng fixa hundarna och pollisarna!

Puss&Kram♥

1 kommentar: