Barnvagnen & Mammagrupp

Virrpannan Sandra hade ju idag då total glömmt bort att det var första träffen på mammagruppen med unga mammor idag, så när jag sitter i soffan och väntar på att Jonathans syster ska komma hit och klippa sig inser jag att jag har 1 timme på mig att göra mig i ordning på och samtidigt hinna klippa Jeckan på.
Snabba ryck kan man säga men men de gick bra och jag hann dit i tid,
måste erkänna att jag hade lite förutfattade meningar angående de här med ''ungmammagrupp''.
Fick för mig att det skulle vara ett gäng med 14 åriga tjejer som inte har gått ut högstadiet och inte har en aning om vem pappan till barnet är,vilket så såklart skulle vara deras val men jag skulle inte känna att jag hade något gemensamt med dem.
Men ack så fel jag hade, idag var vi 3 tjejer kommer sedan vara 5 eller kanske 6. Alla har fast sällskap vi är runt samma ålder allihop och känns helt enkelt som att vi har samma förutsättningar och kommer kunna ha väldigt roligt tillsamans, vilket känns som en lättnad.
Ser redan fram emot nästa Onsdag!

Ska även passa på att lägga ut en bild på våran fina barnvagn som jag känner mej supernöjd med!
Är en begagnad vagn som vi köpt av våra kära vänner som även är våran gudsons föräldrar, sedan min finaste vän ''MammaAnnelie'' gått lös på den så ser den som ny ut och jag bara längtar efter att prinsen ska komma ut så vi får använda den!



Puss&Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar