Utlovade bilder & en skit dum häst!

Först tänker jag bara beklaga mig lite över en förbannat dum häst vars namn är Toy,eller ja just nu cp:et.
Toy är lilla systers foder häst som bor här hos mig och igår när hon var här och skulle rida så ser hon att stackarn är halt, varav att vi ska ta in honom å kika på vad det kan vara när jag kom hem från jobbet.
Men tror du vi lyckas nej nej , han springer runt som en jävla tok trots att han knappt kan stödja på hoven för jag ska banna mej inte in.
Efter en bra stund av jagandes och lockandes så sket jag i det och kännde skyll dig själv då, såklart kom skuld känslorna och bland det första ja gjorde imorse var att ta mig ut för att ge mig på ett nytt försök.
Lyckat? NEJ NEJ NEJ!
Jag blir fan tokig knäckemacka , musli, morot det går bra att ta men så fort ja smyger upp grimskaftet så nej då springer vi iväg igen...
Vad ska jag göra han måste ju in!?
Ska ge mig på ett ill försök om ett tag,Linnsan & Jennie är nämligen på g ut hit till mig och ska käka lite brunch så då ska jag höra om dem inte vill vara vänliga själar och hjälpa mig.
Inte för att jag tror att det funkar men vem vet.

Har ju tidigare pratat om att jag ska försöka lägg ut bilder på hur det ser ut här i vårat ''nya'' hus men det har lixom inte blivit av, nu har jag ialla fall tagit på våran ny renoverade hall & köket som jag tänkte dela med mig av.

Köket(ja jag vet julgardinerna kvar)


Hallen



Tvätten väntar!

Puss&Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar