Sådär ja!

Ger mig tillbaka för nu ett tredje försök att försöka haka på blogg världen, förhoppningsvis ska jag nu lyckas att hålla mig kvar och att ta mig tid till att skriva...

Som vanligt efter såhär lång tid och som vanligt i mitt liv kanske jag ska säga så händer det ju en väldans massa saker hela tiden, och inte mindre nu.

Detta har hänt:

* Jag har bytt jobb, jobbar nu som elevassistent och på fritids med barn som går i 3:an - 5:an på Edsskolan.
   Trivs hur bra som helst!

* Vi har köpt hus! Jajjemensan vi slog till, hittade en mindre ''hästgård'' mitt imellan Österbybruk&Forsmark.
   Huset är ifrån 1870 så här renoveras och stojjas i största möjliga mån , hoppas på att kunna kasta ut lite
   bilder så småning om.

* Sparar det bästaste till sist såklart... Jag ska bli mamma! Känns helt overkligt men så jävla underbart,
   kan inte ens förklara känslan inom mig å som vi har längtat :)
   Har blivit beräknad den 8 Juni nu efter många om och men, så det betyder att jag precis klivit in i v 21!

Ska nu fortsätta mysa i soffan med min älskling men återkommer förhoppningsvis imorgon ;)


Puss&Kram  

                                                                    KÄRLEK   
                                                                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar