Graviditets hormoner!

Nu sitter ja här och blir sådär fjolligt sentimental på något konstigt vis, nyss va ja värsta bitterfittan mot min fina å nu när han åkte iväg en sväng me Tony för att fixa lite käk så bara saknar jag honom å känner mig så dum att jag bara skulle vilja gråta en skvätt.
Faktiskt lite läskigt hur humöret svänger nu, ena sekunden skitförbannad medans jag andra sekunden bara vill gråta å känner mig super lycklig.
Hoppas innerligt att han förstår mig å att han vet att ja inte menar allt som sägs, jag är verkligen super lycklig som har honom å jag vet att han kommer att bli världens bästa pappa åt lillskrutt
Är så mycket känslor bara att de inte riktigt går att hantera dem jämt...
                                                                      Älskar dej

                                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar