Måndag!

Jahaja då var det måndag igen ...
Har gått in i vecka 22 nu och känner mig nästan piggare än vad jag var innan jag blev gravid konstigt nog:) Fick tyvärr igår fruktansvärd smärta i ländryggen och har inatt vaknat av att ja grinat flera gånger för att de gör så himla ont! Hoppas att det ska ge med sig och bli bättre under dagen.

Helgen har vart toppen som vanligt, Jonathan och jag har tagit oss i kragen och faktiskt tagit långprommenader både lördag och söndag, vädret har ju varit helt underbart!
I fredags var jag å stor handlade och hade lite mys hemma, i lördags fick vi främmande av Jonathans mamma pappa syster och systerdotter som fikade här:) Efter det åkte jag in till Östhammar och fick middag hos Mia av Jenny som hade lagat super god mat!

Söndags var vi ute och gick i solskenet igen å sen kom Mia Jenny å barnen och fikade, super mysigt det där järngänget kan verkligen lysa upp dagen.

Har idag på morgonen ringt barnmorskan och bokat in tid till v 25, fick förutom det en tidigare tid då vi ska kolla blodtryck å så pågrund av att ja haft så himla mycket huvudvärk plus att ja blev inbokad på en rygg utbildning.. anatar att de handlar om att lyfta rätt och så .

Juste vi har nog kommit fram till vad lillprinsen ska heta!
Puss&Kram

Min fina!

1 kommentar:

  1. Heeej Sandrutt!
    Härligt att läsa din blogg. Vad ska lillskrutten heta nu då? :)
    Kram Majsan

    SvaraRadera