Härliga helg

Sådär ja då var det måndag igen...
Helgen har varit super! I fredags hade jag å älsklingen egen tid med fredagsmys bara han och jag , hämtade pizza gosade i soffan å poff så var klockan 8 och Jonathan SOV ?! Jajjemensan snacka om sliten, så resten av fredagen spenderade ja framför The voice men datorn i knät.
Lördag var det full fart , började med att åka till valö en sväng för att klippa Annelies mammi ,när jag kom hem var jag ute och fixade lite med hästarna,kom in å städade å donade.
Hannes Annelie å min fina gudson Kevin kom på lite fika me, även tony trillade in så vi hade stor fika här:)
Sen hade ja grova humörsvängningar som jag skrev om tidigare,  jag åkte till Berga för att hälsa på min Matilda en sväng, mycket mysigt!
Vi hade filmkväll med massa gottis , snackade massor med skit och avslutade vistelsen med en grym sovmorgon och lunch på Stinsen i sollentuna.
Borta bra hemma bäst stämmer så fruktansvärt bra var hur mysigt som helst att åka iväg en sväng, men herregud va jag saknade min älskling och små bebisarna (hundarna) när jag var borta.

Idag är det jobb dags igen, jobbar stängning idag så blir till att komma hem sent.
Nu göra lite nytta innan det är dags att göra sig i ordning...

                                                                         Kevin 
Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar