GodMorgon

Sitter i soffan å mornar mig lite medans min andra hälft fortförande snarkar vidare, ska iväg och klippa min vänns mor såhär på lördagsmorgonen .
Sitter å funderlurar lite, hade en plan på att ja kanske skulle sticka till Berga en sväng och hälsa på min käraste vän där från gymnasietiden.
Men har ju så himla mycket som ja borde göra hemma egentligen.. kanske just därför ja bara skulle ta å sticka iväg:p
Får fortsätta spåna på de en liten stund, men de är ju verkligen dags då ja inte satt min fot där sen jag flyttade därifrån som är snart 3år sen...alltid Matilda som kommer hit.

Är ovanligt lungt i magen såhär på morgonkvisten, annars brukar de vara innan ja ska sova och precis när ja vaknar som de är full aktivitet men icke sa nicke idag är det en trötter.

Nu frukost!


Puss&Kram

 

1 kommentar: