Besluts ångest

Jag har lite svårt att bestämma mig om de här med bloggen,att skriva eller inte skriva det är frågan?

Är ju himla tråkigt å alltid behöva börja med att ursäkta mej om varför jag inte skrivt m.m , ska jag blogga vill jag ju göra ett inlägg per dag men samtidigt så hatar ja känslan av att jag då måste fast jag egentligen inte känner att ja har nått jag vill skriva om...

Tänkte ialla fall ge de ett försök igen! Last chans, funkar det inte nu då funkar de nog fan aldrig! ;)

Min lilla prins bara växer så de knakar och är ju inte alls liten längre, skruttungen!

Har haft en ganska skit jobbigt vecka kan man säga, Aron har varit risig men både ögoninflamation hostat snorat med feber om vart annat, det är de hör gångerna man riktigt fattar vilken glad liten skit vi har annars för nu har de varit bra gnälligt...

MEN ! Nu är han kry mitt lilla gryn ligger här bredvid mej å sussar så sött, hör att min stora kärlek är påväg till sängs nu med så bäst att ja slår igen...

SleepTight! Puss&kram

1 kommentar:

  1. Skriv av dig när du känner för det bara, det gör jag =) Ibland inget på flera dagar och ibland massor typ hela tiden xD haha
    Kram

    SvaraRadera