Mammas hjärta

Jag tycker så synd om mitt lilla hjärta magknipen håller i sig...
Massor med skrikande kan man säga å jag verkligen ser hur ledsen han blir mitt lilla gryn,gör fruktansvärt ont i mitt mammahjärta!
Har Köpt miniform droppar så hoppas de hjälper snart för annars vet ja varken in eller ut...

Blev skit sur idag också, vet inte om det är att ja får sova för lite just nu eller om ja bara e allmänt less på folk som lägger sig i.
Jag känner min son bättre än alla andra å jag är liksom inte dum i huvet?! Har fått så jävla dumma kommentarer som gör mig så ledsen... Tex du ger han för mycket mat/han får äta för ofta/du håller kanske han fel, jag ger han mat om han är hungrig! Ska ja helt plötsligt neka min son mat?
Lät liksom som att jag tvångsmatar stackarn...
Lika som när folk kommer med saker som de tycker man ska prova, vissa saker är super bra å är jätte snällt att folk vill hjälpa men vissa saker är så jävla självklara att jag börjar tro att folk uppfattar mig som hjärndöd eller nått?!?

Ojoj blev negativa klubben här men fruktansvärt skönt att bara få skriv av sig, just nu sover prinsen i sin bilstol... Va ute å åkte en sväng så han skulle få somna eftersom han knappt sovit på hela dagen å bara älskar att åka bil!

Tycker så himla synd om min kära Sambo också som är redigt jävla mörbultad svullen å blå slagen då han drog på en ordentlig vurpa med crossen igår, men han hade en jävla tur ändå så de tackar vi de högre makterna för!

Imorgon hoppas vi på ett gladare inlägg...

Puss&Kram

2 kommentarer:

  1. Tror inte folk menar något illa när dom säger så, men vet exakt hur du menar och känner, har själv kämpigt med Noahs mage och haft det sen han var 3 dagar gammal och man får så mycket konstiga råd, frågor, så jag spyr så fort någon kommer och ska ge ett "dåligt" råd. Men med just maten som du skrev om här, vet jag att många bebisar, inte alla men många förknippar sin magvärk med att de är hungrig och äter för dom tror de är hungriga, när det är magen som gör ont. Noah är flaskbarn och han ett kort tag fick han för mycket mat,han ville ha mat så gott som hela tiden,så jag gjorde en mindre mängd, är ju lättare att kontrollera hur mycket det får i sig med flaska men säger absolut inte att dig. :) Men jag hoppas det ger sig snart så lillen får må bra i sin mage. Och ta inte åt dig när folk kommer med sina råd för alla vill bara väl, men jag vet, det är svårt, speciellt när man är trött, utmattad och man känner sig frustrerad när de bara skriker. Kramar

    SvaraRadera
  2. Och så länge han följer kurvan så är det ju absolut ingen fara med maten, de är ju det bästa sättet att se att han får i sig den mängden han behöver! Så försök inte lyssna på folk när de slänger ur sig dumma kommentarer! :)

    SvaraRadera