Fullspäckat schema

Igår var de fullt upp morgon till sen kväll!

Först skulle vi upp till BVC och väga å mäta skrutt, stora killen kan man verkligen säga 4800g å 56cm lång!

Efter det käkade vi lite lunch med lillasyster thilda, när lunchen var intagen fortsatte jag och Aron till mitt gamla jobb å hälsade på.
Var hur mysigt som helst å träffa alla barn å mina underbara arbetskamrater!

Sen lurade jag med mig lillasyster hem för lite barnpassning så ja kunde få städa lite, har ju liksom inte fått dammsuga på en vecka...
Inte lätt att få saker å ting gjort när man har en liten kille som vill ha närhet hela tiden, men fruktansvärt mysig är det ju;)

På kvällen sen kom även min far på en snabbvisit, åkte tyvärr redan imorse men Aron fick träffa sin fina morfar för första gången!

Kan tillägga att vi somnade väldans gott efter sådann fullrulle hela dagen!

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar