Tjing Tjing

God Morgon! Tisdag tisdag känns fan som torsdag, haha posetiva klubben ! Men jag mår bättre igen, yeeeeeyy. Var bara ett litet bakslag där i slutet av förra veckan, men nu har de vänt igen så det känns super. Igår var det barnmorske besök igen, var ett sådant där lyckat när saker och ting är som det skall vara:) Blodtrycket håller sig nere,inga spår av äggvita , magen växer som den ska. Fick igår även göra ultraljud då vi skulle kolla hur han ligger där inne, barnmorskan har inte kunnat känna det då magen är så himlans hård så då löste vid det med UL. Och som jag trodde så låg prinsen med huvudet ner så nu är han start klar, ska bara fortsätta sjunka yttligare:) Är lite vemodigt den här veckan för på lördag åker vi ner med två bilar och kör hem pollarna, usch kommer bli super tomt! Kommer ju självklart vara skönt också då jag kan koncentrera mej på att ta hand om mej själv istället och förbereda mig inför förlossningen, men ändå? Blä ingen som kommer gnägga på en när man kommer hem :( Till och med Jonathan säger att han kommer sakna dem, å då har dem fan gjort intryck! Har bestämmt att när hästarna åkt hem så är det dags att börja packa förlossnings väskan, så får ta att börja tänka efter vad jag ska packa ner där i... Nu ska ja vila en liten stund till då ja blivit så himlans trött igen för sen är det dags att hänga tvätt och göra mig i ordning för jobb! Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar