Nytt liv för 5711 gången!

Har nu hunnit göra allt ja hade tänkt att göra idag så nu ska ja ta mej tid å skriva en stund här...
Mycket av anledningen till att ja nu startade upp en blogg igen är för att ja lessnat på alla mina desperata försök att förändra mitt liv utan att lyckas , det rinner ALLTID ut i sanden.
Men nu , nu känns det som att jag är på g!
Och om jag på det skriver om allt här då går de verkligen inte att komma undan, men om ja försöker då hoppas jag att ni ger mig en spark i arslet! :)
Grejen är att ja helt enkelt tröttnat på hur jag levt och hur jag låtit mig själv bara dö ut, jag menar ser jag ett foto sen 4år tillbaka då vill jag ju bara hämta en spade å gräva min egna grav. Haha nej usch vad hemskt de lät men de känns nästan så... På mina 3år som jag har haft tillsamans med min fina Jonathan har jag ja vad ska man säga slappat till mig, dom där omtalade sambokilona har gjort sitt kan man säga!
Och uppmärksamma att ja verkligen inte skyller på min underbara sambo, det är bara mitt eget fel men när man är sådär kär och känner att man är älskad för den man är då blir det ju så bekvämt.
Jag har som sagt försökt flera gånger med allt men jojobantaren i mig tar över så ja hamnar alltid tillbaka på 0 igen!
Men faktiskt den här gången känns det annorlunda, hela mitt liv håller på och ändras på många plan så nu JÄVLAR rent ut sagt .
Har fått ett nytt jobb på beauty4both vilket känns superbra och ja menar ska man jobba med skönhetsvård och liknande måste man faktiskt vara pigg & fräsch själv så det är en av de stora anledningarna.
Men självklart för min egna skull ja har fått nog så nu ska dom där 15 förbannade kilona som smugit sig på under 3 år bort med hjälp av träning å ändrad kost...

Dagens träning: Powerwalk med hundarna i 30min            
                        Crosstrainern i 20 min
                        150 situps
                        50 utfall med 5kg tyngd
                        50 armhävningar
Känner mig super nöjd och om ett par timmar blir det upp till stallet för att rida så då får jag ännu lite mer träning.

Kolla in http://www.beauty4both.se/

Puss & Kram
Sandra


För 4 år sen...

I vintras...

                        


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar