Ny vecka nya utmaningar!

Sådär ja! Nu var det ny vecka igen , å ja jag vet helgen blev skit dålig va det gäller bloggandet...
Men nu är det ny vecka med nya utmaningar, och den har börjat helt otroligt bra!
Började dagen med den dagliga 30 minuters powerwalken med mina små puppisar, tränade lite inne drack lite vatten å då helt plötsligt slog det mej... Jag ville ut och testa om kroppen klarade av en löprunda, tog samma runda ja brukar gå på morgonen å tamme fan jag fixade det! Det bör ju iofs. tilläggas att jag var helt slut när jag kom hem, men ändå det gick!
Fick trevligt besök innan jag åkte till jobbet med, Jehovas hade tydligen vägarna förbi..Så nu har jag svaren på en lyckligare värld förstår ni ;)
Jobbade på fritids idag helt underbart kan man säga , var ute hela dagen med barnen. Hade inte helt fel utsikt heller då två brun brända hunkar stod och byggde klätterställning på gården precis framför där vi höll till, till och med små killarna tog efter och kastade tröjorna:)
Fick även med karln på en kvälls promenad och lite träning efter middagen, och det tillhör inte vanligheten!
Nu blir det soffmys framför Bigbrother och sen lite väl behövlig sömn.

Dagens träning:  Power walk 30min
                         crosstrainer  30 min
                         Löp runda   20 min
                         200 situps 50x4
                         70 armhävningar 25x2 + 20
                         20  utfall 10x2

Puss & Kram
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar