Egen mammagrupp :)

Dagen började inte sådär super latjo får jag lov att säga, för min underbara lilla son hade bestämmer sig för att jag skulle ha honom i famnen hela morgonen!

Hade bestämt en egen dejt alla mammorna i våran "ungmammagrupp" då alla fått sina bebisar nu å de riktiga träffarna inte börjar förrän i september, vi skulle ses klockan 12 hemma hos Louise i österby.

När klockan var 11 stod jag fortf i trosor å linne och hade inte fått ett skot gjort för så fort jag la ner guldklimpen så bara gall skrek han...
Jag gjorde ett Desperat försök å satt han i bilstolen så att ja samtidigt som jag klädde på mig och borstade tänderna kunde vicka, håret blev uppkastat i en tofs å sminka mig kunde jag bara glömma!
Kändes lite som välkommen till livet som mamma;)

När vi väl kom dit hade vi super trevligt fikade massor å pratade så klart massa bebisprat.

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar