Helt otroligt!

Min fina skatt kom till världen den 9juni med lite hjälp på traven, på grund av igångsättning tog det hela 34 timmar att få ut våran prins... Men det var så jätte värt de, och hur sjukt de än låter hade jag gjort de igen;)

Nu känns det som att man inte gjort annat än att amma å byta blöjor hela livet, hel konstigt hur fort saker å ting blir självklara.
Nått som också är helt otroligt är hur fort man lär känna sitt barn, känns som om jag känner honom utav å innan till redan... Man har lärt sig höra skillnad på gråten, lärt sig rutinerna å vet ni?
Jag älskar det! Jag älskar hela grejen, vara mamma är det bästa som finns!
Trodde inte man kunde känna så mycket känslor för något så litet man kännt under så kort tid men de går inte ens att förklara, jag är helt enkelt världens lyckligaste för jag har världens finaste son! <3


Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar